Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Πάρνηθα πεζοπορία και καταφύγιο Μπάφι

Επιτέλους λευκή μέρα! Πρώτα χιόνια στην Πάρνηθα την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου του 2015 με εικόνες και βίντεο.

Είδαμε λευκή μέρα επιτέλους με τα πρώτα χιόνια που έπεσαν στην αγαπημένη μας Πάρνηθα! Η ... "κακοκαιρία" της προηγουμένης ημέρας μας είχε ενθουσιάσει δίνοντας μας την ελπίδα πως θα βρίσκαμε χιόνι κοντά στο καταφύγιο Μπάφι, έχοντας δει βεβαίως και ένα βίντεο που είχαν ανεβάσει οι υπεύθυνοι του καταφυγίου. Έτσι αφού το κανονίσαμε μαζί με τον φίλο Ηλία Γαλάνη, ξεκινήσαμε με τις συγκοινωνίες για να επισκεφτούμε το μεγαλύτερο βουνό της Αττικής, με όπλο και τον πολύ καλό καιρό.

Φτάσαμε μέχρι τους Θρακομακεδόνες και με τά από 20 λεπτά πήραμε το τελεφερίκ και μέσα από το μισητό καζίνο τραβήξαμε για το καταφύγιο σιγά-σιγά.

Μανιτάρι μαγικό λίγο πριν βγούμε στο βουνό...

Δυστυχώς η μεγάλη φωτιά του 2007 έχει αφήσει ανεξήτηλα τα σημάδια της πάνω στο βουνό. Παρ'όλα αυτά μια επίσκεψη και μια μικρή πεζοπορία στην Πάρνηθα είναι πάντα εποικοδομητική. Τέλος πάντων. Με αυτόν τον καιρό είχαμε την υποψία ότι δεν θα βρίσκαμε χιόνι. Ευτυχώς κοντά στο καταφύγιο και εκεί στο μονοπάτι που δεν το βλέπει ο Ήλιος είδαμε αρκετό και άνοιξε η καρδιά μας. Ήταν και το πρώτο που βλέπουμε για φέτος.

Καθήσαμε βεβαίως και στο καταφύγιο να απολαύσουμε το καφεδάκι μας και να τσιμπήσουμε κάτι, σχεδιάζοντας τις επόμενες εξορμήσεις μας στο βουνό όταν θα έχει και τα πολλά χιόνια!! Έτσι ξεκινήσαμε να επιστρέφουμε και να συνεχίζουμε να παίρνουμε όμορφες εικόνες.

Την ευχαριστηθήκαμε και με το παραπάνω την πεζοποριούλα μας στο βουνό και ήδη ετοιμαζόμαστε για την επομένη μας, σαν γνήσιοι ...Παρνηθολάτρες!! (Κλεμμένο)

Ηλίας Σιατούνης

1. Πολύ φροντισμένη ανάρτηση.Ένιωσα εξ ίσου όμορφα διασχίζοντας τα μονοπάτια αναζητώντας τα πρώτα χιόνια του χειμώνα,όσο κ΄εκ των υστέρων απολαμβάνοντας τις φωτογραφίες κ΄τα κείμενα αυτής της δημοσίευσης! Πάμε γι' άλλα τώρα,η πανέμορφη χειμωνιάτικη Πάρνηθα αν κ΄αποψιλωμένη απ΄τα 2/3 του ελατοδάσους της είναι εκεί κ΄μας περιμένει να ξεκολλήσουμε απ΄τα καβούκια μας...